30 DNÍ NA VRÁCENÍ
DORUČENÍ ZDARMA NAD 1500 KČ
RYCHLÉ DORUČENÍ
Wybierz kraj i język
België
België
България
България
Česká Republika
Česká Republika
Deutschland
Deutschland
España
España
France
France
Ελλάδα
Ελλάδα
Hrvatska
Hrvatska
Magyarország
Magyarország
Italia
Italia
Lietuva
Lietuva
Latvija
Latvija
Nederland
Nederland
Polska
Polska
România
România
Slovensko
Slovensko
Slovenija
Slovenija
NederlandsFrançaisDeutschEnglish
българскиEnglish
ČeštinaSlovenčina
ČeštinaSlovenčina
DeutschEnglish
EspañolEnglish
FrançaisEnglish
ΕλληνικάEnglish
HrvatskiEnglish
MagyarEnglish
ItalianoEnglish
LietuviųEnglish
LatviskiEnglish
NederlandsEnglish
PolskiEnglish
RomânăEnglish
SlovenščinaEnglish
Wybierz kraj i język
DORUČENÍ ZDARMA NAD 1500 KČ
Uložit do nákupního seznamu
Vytvoření nového nákupního seznamu

Výměny | Vrácení | Reklamace


VRÁCENÍ
Check mark Pravidla pro vrácení zboží:
● Po obdržení zásilky máte 30 kalendářních dnů na vrácení výrobku, ● Výrobky musí být vráceny v původním obale (např. v krabici od bot) tak, aby během přepravy nedošlo k jeho poškození ● Vrácení úhrady se provádí stejným způsobem, jakým jsme obdrželi platbu za Vaši objednávku (v případě platby na dobírku na účet, který jste uvedli ve formuláři k vrácení) ● Vrácená obuv by měla být nová, bez známek používání a znečištění.
Check mark Jak vrácení provést:
● Vyplňte formulář pro vrácení zboží, zabalte výrobky do původního obalu a odneste na nejbližší výdejní místo zásilkovny. Po nahlášení vratkového kódu94287015 Vám obsluha převezme balík do přepravy. Tato služba je zpoplatněna částkou 100,- a bude odečtena z vrácené platby.
Check mark Vrácení vlastní cestou:
● Pokud posíláte zásilku na vlastní pěst, zaplatíte částku podle ceníku Vámi vybraného dopravce. Před odesláním nás kontaktujte na e-mail info@botoshop.cz kde Vám bude zasláno bližší info kam zboží zaslat. Upozorňujeme, že zásilky zaslané na dobírku (na náklady obchodu) nebudou přijaty!
Check mark Další poznámky:
● O přijetí Vaší vratky a průběhu jejího vypořádání budete informováni e-mailem. Tento proces trvá 14 dní od přijetí zásilky zpět. Prosíme tedy o Vaši trpělivost. ● V případě vrácení celé objednávky obdržíte spolu s převodem za vrácené zboží také náhradu za nejlevnější způsob doručení v našem obchodě, který byl k dispozici v době zadání objednávky. Pokud bylo (nebo mohlo být) doručení u konkrétní objednávky zdarma, peníze se nevracejí.

REKLAMACE
Check mark Pravidla pro reklamace
● Reklamace zboží musí obsahovat popis závady, číslo obj., jméno objednávajícího, zpáteční adresu a telefonní číslo pro případný kontakt. ● Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne doručení reklamace v souladu s § 19 odst 3 ZOS, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne jinak. ● Prodávající rozhodne o reklamaci bez zbytečných odkladů, ve složitých případech nejpozději do 30-ti dní od převzetí reklamace. ● Prodejce bude kupujícího o přijetí zboží a reklamace informovat emailem. V případě oprávněné reklamace bude zboží opraveno nebo vyměněno, zboží bude odesláno zpět na náklady prodejce. ● Není-li oprava, či výměna možná, budou vráceny finanční prostředky. O způsobu vyřízení reklamace informuje prodejce kupujícího emailem.
Check mark Důležité upozornění:
● Upozorňujeme, že zásilky nesmí být v žádném případě odeslané k reklamaci na dobírku. V takových případech se vrátí zpět odesílateli. ● Obchodník je povinen vrátit náklady na dodání zboží pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží. Před uplatněním reklamace a odeslání zboží nás nejdříve kontaktujte na emailu info@botoshop.cz kde Vám budou sděleny další informace jak správně postupovat při uplatnění reklamace.
Pro bližší info k vrácení zboží nás prosím kontaktujte na e-mailové adrese: info@botoshop.cz
IdoSell Trusted Reviews
4.78 / 5.00 6847 reviews
IdoSell Trusted Reviews
2024-10-22
Dobrá komunikace, rychlost dodání
2024-10-20
Spokojenost
pixel