Výměny | Vrácení | Reklamace
VRÁCENÍ
Pravidla pro vrácení zboží:
● Po obdržení zásilky máte 30 kalendářních dnů na vrácení výrobku,
● Výrobky musí být vráceny v původním obale (např. v krabici od bot) tak, aby během přepravy nedošlo k jeho poškození
● Vrácení úhrady se provádí stejným způsobem, jakým jsme obdrželi platbu za Vaši objednávku (v případě platby na dobírku na účet, který jste uvedli ve formuláři k vrácení)
● Vrácená obuv by měla být nová, bez známek používání a znečištění.
Jak vrácení provést:
● Vyplňte formulář pro vrácení zboží, zabalte výrobky do původního obalu a odneste na nejbližší výdejní místo zásilkovny. Po nahlášení vratkového kódu94287015
Vám obsluha převezme balík do přepravy. Tato služba je zpoplatněna částkou 100,- a bude odečtena z vrácené platby.
Vrácení vlastní cestou:
● Pokud posíláte zásilku na vlastní pěst, zaplatíte částku podle ceníku Vámi vybraného dopravce. Před odesláním nás kontaktujte na e-mail info@botoshop.cz kde Vám bude zasláno bližší info kam zboží zaslat.
Upozorňujeme, že zásilky zaslané na dobírku (na náklady obchodu) nebudou přijaty!
Další poznámky:
● O přijetí Vaší vratky a průběhu jejího vypořádání budete informováni e-mailem. Tento proces trvá 14 dní od přijetí zásilky zpět. Prosíme tedy o Vaši trpělivost.
● V případě vrácení celé objednávky obdržíte spolu s převodem za vrácené zboží také náhradu za nejlevnější způsob doručení v našem obchodě, který byl k dispozici v době zadání objednávky. Pokud bylo (nebo mohlo být) doručení u konkrétní objednávky zdarma, peníze se nevracejí.
REKLAMACE
Pravidla pro reklamace
● Reklamace zboží musí obsahovat popis závady, číslo obj., jméno objednávajícího, zpáteční adresu a telefonní číslo pro případný kontakt.
● Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne doručení reklamace v souladu s § 19 odst 3 ZOS, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne jinak.
● Prodávající rozhodne o reklamaci bez zbytečných odkladů, ve složitých případech nejpozději do 30-ti dní od převzetí reklamace.
● Prodejce bude kupujícího o přijetí zboží a reklamace informovat emailem. V případě oprávněné reklamace bude zboží opraveno nebo vyměněno, zboží bude odesláno zpět na náklady prodejce.
● Není-li oprava, či výměna možná, budou vráceny finanční prostředky. O způsobu vyřízení reklamace informuje prodejce kupujícího emailem.
Důležité upozornění:
● Upozorňujeme, že zásilky nesmí být v žádném případě odeslané k reklamaci na dobírku. V takových případech se vrátí zpět odesílateli.
● Obchodník je povinen vrátit náklady na dodání zboží pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží. Před uplatněním reklamace a odeslání zboží nás nejdříve kontaktujte na emailu info@botoshop.cz kde Vám budou sděleny další informace jak správně postupovat při uplatnění reklamace.
Pro bližší info k vrácení zboží nás prosím kontaktujte na e-mailové adrese: info@botoshop.cz