Výměny | Vrácení | Reklamace
VRÁCENÍ
Pravidla pro vracení zboží:
● Po obdržení zásilky máte 30 kalendářních dnů na vrácení výrobku,
● výrobky musí být vráceny v původním obalu (např. v krabici od bot),
● úhrada se provádí stejným způsobem, jakým jsme obdrželi platbu za vaši objednávku (v případě platby na dobírku na účet, který jste uvedli),
● Vrácená obuv by měla být nová, bez známek používání a znečištění.
Vrácení je možné:
● tradičně:
vyplnit formulář pro vrácení zboží, zabalit výrobky do původního obalu.
Náklady na vrácení:
● tradičně: Pokud posíláte zásilku na vlastní pěst, zaplatíte částku podle ceníku dopravce. Upozorňujeme, že zásilky zaslané na dobírku (na náklady obchodu) nebudou přijaty!
Další poznámky:
● O schválení vašeho vrácení a o vaší platbě budete informováni e-mailem,
● V případě vrácení celé objednávky obdržíte spolu s převodem za vrácené zboží také náhradu za nejlevnější způsob doručení v našem obchodě, který byl k dispozici v době zadání objednávky. Pokud bylo (nebo mohlo být) doručení u konkrétní objednávky zdarma, peníze se nevracejí.
REKLAMACE
Pravidla pro reklamace
● Reklamace zboží musí obsahovat popis závady, číslo obj., jméno objednávajícího, zpáteční adresu a telefonní číslo pro případný kontakt.
● Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne doručení reklamace v souladu s § 19 odst 3 ZOS, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne jinak.
● Prodávající rozhodne o reklamaci bez zbytečných odkladů, ve složitých případech nejpozději do 30-ti dní od převzetí reklamace.
● Prodejce bude kupujícího o přijetí zboží a reklamace informovat emailem. V případě oprávněné reklamace bude zboží opraveno nebo vyměněno, zboží bude odesláno zpět na náklady prodejce.
● Není-li oprava, či výměna možná, budou vráceny finanční prostředky. O způsobu vyřízení reklamace informuje prodejce kupujícího emailem.
Důležité upozornění:
● Upozorňujeme, že zásilky nesmí být v žádném případě odeslané k reklamaci na dobírku. V takových případech se vrátí zpět odesílateli.
● Obchodník je povinen vrátit náklady na dodání zboží pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží. Před uplatněním reklamace a odeslání zboží nás nejdříve kontaktujte na emailu info@botoshop.cz kde Vám budou sděleny další informace jak správně postupovat při uplatnění reklamace.
Adresa pro vrácení/reklamaci:
Botoshop
U Pekaře 879/2
747 28 Štěpánkovice