30 DNÍ NA VRÁCENÍ
DORUČENÍ ZDARMA Z 1500 KČ
RYCHLÉ DORUČENÍ
Wybierz kraj i język
België
België
България
България
Česká Republika
Česká Republika
Deutschland
Deutschland
España
España
France
France
Ελλάδα
Ελλάδα
Hrvatska
Hrvatska
Magyarország
Magyarország
Italia
Italia
Lietuva
Lietuva
Latvija
Latvija
Nederland
Nederland
Polska
Polska
România
România
Slovensko
Slovensko
Slovenija
Slovenija
NederlandsFrançaisDeutschEnglish
българскиEnglish
ČeštinaSlovenčina
ČeštinaSlovenčina
DeutschEnglish
EspañolEnglish
FrançaisEnglish
ΕλληνικάEnglish
HrvatskiEnglish
MagyarEnglish
ItalianoEnglish
LietuviųEnglish
LatviskiEnglish
NederlandsEnglish
PolskiEnglish
RomânăEnglish
SlovenščinaEnglish
Wybierz kraj i język
DORUČENÍ ZDARMA Z 1500 KČ
Uložit do nákupního seznamu
Vytvoření nového nákupního seznamu

Výměny | Vrácení | Reklamace


VRÁCENÍ
Check mark Pravidla pro vracení zboží:
● Po obdržení zásilky máte 30 kalendářních dnů na vrácení výrobku, ● výrobky musí být vráceny v původním obalu (např. v krabici od bot), ● úhrada se provádí stejným způsobem, jakým jsme obdrželi platbu za vaši objednávku (v případě platby na dobírku na účet, který jste uvedli), ● Vrácená obuv by měla být nová, bez známek používání a znečištění.
Check mark Vrácení je možné:
tradičně: vyplnit formulář pro vrácení zboží, zabalit výrobky do původního obalu.
Check mark Náklady na vrácení:
tradičně: Pokud posíláte zásilku na vlastní pěst, zaplatíte částku podle ceníku dopravce. Upozorňujeme, že zásilky zaslané na dobírku (na náklady obchodu) nebudou přijaty!
Check mark Další poznámky:
● O schválení vašeho vrácení a o vaší platbě budete informováni e-mailem, ● V případě vrácení celé objednávky obdržíte spolu s převodem za vrácené zboží také náhradu za nejlevnější způsob doručení v našem obchodě, který byl k dispozici v době zadání objednávky. Pokud bylo (nebo mohlo být) doručení u konkrétní objednávky zdarma, peníze se nevracejí.

REKLAMACE
Check mark Pravidla pro reklamace
● Reklamace zboží musí obsahovat popis závady, číslo obj., jméno objednávajícího, zpáteční adresu a telefonní číslo pro případný kontakt. ● Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne doručení reklamace v souladu s § 19 odst 3 ZOS, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne jinak. ● Prodávající rozhodne o reklamaci bez zbytečných odkladů, ve složitých případech nejpozději do 30-ti dní od převzetí reklamace. ● Prodejce bude kupujícího o přijetí zboží a reklamace informovat emailem. V případě oprávněné reklamace bude zboží opraveno nebo vyměněno, zboží bude odesláno zpět na náklady prodejce. ● Není-li oprava, či výměna možná, budou vráceny finanční prostředky. O způsobu vyřízení reklamace informuje prodejce kupujícího emailem.
Check mark Důležité upozornění:
● Upozorňujeme, že zásilky nesmí být v žádném případě odeslané k reklamaci na dobírku. V takových případech se vrátí zpět odesílateli. ● Obchodník je povinen vrátit náklady na dodání zboží pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží. Před uplatněním reklamace a odeslání zboží nás nejdříve kontaktujte na emailu info@botoshop.cz kde Vám budou sděleny další informace jak správně postupovat při uplatnění reklamace.
Adresa pro vrácení/reklamaci: Botoshop U Pekaře 879/2 747 28 Štěpánkovice
IdoSell Trusted Reviews
4.78 / 5.00 6764 reviews
IdoSell Trusted Reviews
2024-10-10
jsem velmi spokojená, koně jsou pohodlné a semišové boty exluzivní
2024-10-08
Spokohenist
pixel