Výměny | Vrácení | Reklamace
Jednoduchý proces vrácení v 5 krocích
Vrácení zakoupeného zboží je snadné a bezproblémové. Máte 30 dní na vrácení nepoužitého produktu a my se postaráme o zbytek. Podívejte se níže, jak na to.
Přihlaste se
Použijte svůj účet k přihlášení.
Vyberte produkt
Uveďte položku k vrácení.
Zabalte ho
Zabezpečte produkt pro přepravu.
Odešlete
Pošlete balík k nám.
Získejte peníze zpět
Vrácení peněz na váš účet.
Podmínky vrácení
- Na vrácení produktu máte 30 kalendářních dní od data obdržení zásilky.
- Produkty je nutné vrátit v originálním balení.
- Vrácení peněz proběhne do 14-ti kalendářních dní od jejich doručení zpět.
- Peníze jsou vráceny stejným způsobem, jakým byla provedena platba za objednávku (v případě platby při převzetí – na účet, který uvedete).
- Vrácené zboží by mělo být nové, bez známek používání a znečištění.
Možnosti vrácení
Běžné vrácení
Vyplňte formulář pro vrácení zboží, vložte spolu s výrobky do původního obalu, zabalte a odneste na nejbližší výdejní místo zásilkovny. Po nahlášení vratkového kódu 94287015 Vám obsluha převezme balík do přepravy. Tato služba je zpoplatněna částkou 100,- a bude odečtena z vrácené platby.
Upozorňujeme, že zásilky zaslané na dobírku (na náklady obchodu) nebudou přijaty!
Další poznámky
O přijetí Vaší vratky a průběhu jejího vypořádání budete informováni e-mailem. Tento proces trvá 14 dní od přijetí zásilky zpět. Prosíme tedy o Vaši trpělivost.
V případě vrácení celé objednávky obdržíte spolu s převodem za vrácené zboží také náhradu za nejlevnější způsob doručení v našem obchodě, který byl k dispozici v době zadání objednávky. Pokud bylo (nebo mohlo být) doručení u konkrétní objednávky zdarma, peníze se nevracejí.
Vrácení vlastní cestou
Pokud posíláte zásilku na vlastní pěst, zaplatíte částku podle ceníku Vámi vybraného dopravce.
Zásilku prosím vraťte na adresu:
Paxy - BOTOSHOP
ul. Vratimovská 681/80
71900 Ostrava – Kunčice
Pravidla pro reklamace
- Reklamace zboží musí obsahovat popis závady, číslo obj., jméno objednávajícího, zpáteční adresu a telefonní číslo pro případný kontakt.
- Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne doručení reklamace v souladu s § 19 odst 3 ZOS, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne jinak.
- Prodávající rozhodne o reklamaci bez zbytečných odkladů, ve složitých případech nejpozději do 30-ti dní od převzetí reklamace.
- Prodejce bude kupujícího o přijetí zboží a reklamace informovat emailem. V případě oprávněné reklamace bude zboží opraveno nebo vyměněno, zboží bude odesláno zpět na náklady prodejce.
- Není-li oprava, či výměna možná, budou vráceny finanční prostředky. O způsobu vyřízení reklamace informuje prodejce kupujícího emailem.
Důležité upozornění
Upozorňujeme, že zásilky nesmí být v žádném případě odeslané k reklamaci na dobírku. V takových případech se vrátí zpět odesílateli.
Obchodník je povinen vrátit náklady na dodání zboží pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží. Před uplatněním reklamace a odeslání zboží nás nejdříve kontaktujte na emailu info@botoshop.cz kde Vám budou sděleny další informace jak správně postupovat při uplatnění reklamace.