30 DNÍ NA VRÁCENÍ
DORUČENÍ ZDARMA NAD 1500 KČ
RYCHLÉ DORUČENÍ
Wybierz kraj i język
België
België
България
България
Česká Republika
Česká Republika
Deutschland
Deutschland
España
España
France
France
Ελλάδα
Ελλάδα
Hrvatska
Hrvatska
Magyarország
Magyarország
Italia
Italia
Lietuva
Lietuva
Latvija
Latvija
Nederland
Nederland
Polska
Polska
România
România
Slovensko
Slovensko
Slovenija
Slovenija
NederlandsFrançaisDeutschEnglish
българскиEnglish
ČeštinaSlovenčina
ČeštinaSlovenčina
DeutschEnglish
EspañolEnglish
FrançaisEnglish
ΕλληνικάEnglish
HrvatskiEnglish
MagyarEnglish
ItalianoEnglish
LietuviųEnglish
LatviskiEnglish
NederlandsEnglish
PolskiEnglish
RomânăEnglish
SlovenščinaEnglish
Wybierz kraj i język
DORUČENÍ ZDARMA NAD 1500 KČ
Uložit do nákupního seznamu
Vytvoření nového nákupního seznamu

Výměny | Vrácení | Reklamace

Vrácení a reklamace

Jednoduchý proces vrácení v 5 krocích

Vrácení zakoupeného zboží je snadné a bezproblémové. Máte 30 dní na vrácení nepoužitého produktu a my se postaráme o zbytek. Podívejte se níže, jak na to.

1

Přihlaste se

Použijte svůj účet k přihlášení.

2

Vyberte produkt

Uveďte položku k vrácení.

3

Zabalte ho

Zabezpečte produkt pro přepravu.

4

Odešlete

Pošlete balík k nám.

5

Získejte peníze zpět

Vrácení peněz na váš účet.

Podmínky vrácení

  • Na vrácení produktu máte 30 kalendářních dní od data obdržení zásilky.
  • Produkty je nutné vrátit v originálním balení.
  • Vrácení peněz proběhne do 14-ti kalendářních dní od jejich doručení zpět.
  • Peníze jsou vráceny stejným způsobem, jakým byla provedena platba za objednávku (v případě platby při převzetí – na účet, který uvedete).
  • Vrácené zboží by mělo být nové, bez známek používání a znečištění.

Možnosti vrácení

Běžné vrácení

Vyplňte formulář pro vrácení zboží, vložte spolu s výrobky do původního obalu, zabalte a odneste na nejbližší výdejní místo zásilkovny. Po nahlášení vratkového kódu 94287015 Vám obsluha převezme balík do přepravy. Tato služba je zpoplatněna částkou 100,- a bude odečtena z vrácené platby.

Upozorňujeme, že zásilky zaslané na dobírku (na náklady obchodu) nebudou přijaty!

Další poznámky

O přijetí Vaší vratky a průběhu jejího vypořádání budete informováni e-mailem. Tento proces trvá 14 dní od přijetí zásilky zpět. Prosíme tedy o Vaši trpělivost.

V případě vrácení celé objednávky obdržíte spolu s převodem za vrácené zboží také náhradu za nejlevnější způsob doručení v našem obchodě, který byl k dispozici v době zadání objednávky. Pokud bylo (nebo mohlo být) doručení u konkrétní objednávky zdarma, peníze se nevracejí.

Vrácení vlastní cestou

Pokud posíláte zásilku na vlastní pěst, zaplatíte částku podle ceníku Vámi vybraného dopravce.

K zásilce uveďte email info@botoshop.cz. V případě uložení zásilky bez předešlého oznámeni dopravce na odběrném místě, neneseme zodpovědnost za nevyzvednutí zásilky.

Proto ve vlastním zájmu vždy uvádějte náš email, popřípadě nám zašlete sledovací kód zásilky.

Pravidla pro reklamace

  • Reklamace zboží musí obsahovat popis závady, číslo obj., jméno objednávajícího, zpáteční adresu a telefonní číslo pro případný kontakt.
  • Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne doručení reklamace v souladu s § 19 odst 3 ZOS, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne jinak.
  • Prodávající rozhodne o reklamaci bez zbytečných odkladů, ve složitých případech nejpozději do 30-ti dní od převzetí reklamace.
  • Prodejce bude kupujícího o přijetí zboží a reklamace informovat emailem. V případě oprávněné reklamace bude zboží opraveno nebo vyměněno, zboží bude odesláno zpět na náklady prodejce.
  • Není-li oprava, či výměna možná, budou vráceny finanční prostředky. O způsobu vyřízení reklamace informuje prodejce kupujícího emailem.

Důležité upozornění

Upozorňujeme, že zásilky nesmí být v žádném případě odeslané k reklamaci na dobírku. V takových případech se vrátí zpět odesílateli.

Obchodník je povinen vrátit náklady na dodání zboží pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží. Před uplatněním reklamace a odeslání zboží nás nejdříve kontaktujte na emailu info@botoshop.cz kde Vám budou sděleny další informace jak správně postupovat při uplatnění reklamace.

Adresa pro vrácení/reklamace

Botoshop
Kostelní 59
Kravaře 747 21

IdoSell Trusted Reviews
4.78 / 5.00 7467 reviews
IdoSell Trusted Reviews
2025-01-17
Moc děkuji za krásné boty v realu stejné jako na obrazku a super kvalita cena uplne v topu
2025-01-13
Vše ok bez problémů,rychlé vyřízení,pěkné zbozi
pixel