Výměny | Vrácení | Reklamace
Jednoduchý proces vrácení v 5 krocích
Vrácení zakoupeného zboží je snadné a bezproblémové. Máte 30 dní na vrácení nepoužitého produktu a my se postaráme o zbytek. Podívejte se níže, jak na to.
Přihlaste se
Použijte svůj účet k přihlášení.
Vyberte produkt
Uveďte položku k vrácení.
Zabalte ho
Zabezpečte produkt pro přepravu.
Odešlete
Pošlete balík k nám.
Získejte peníze zpět
Vrácení peněz na váš účet.
Podmínky vrácení
- Na vrácení produktu máte 30 kalendářních dní od data obdržení zásilky.
- Produkty je nutné vrátit v originálním balení.
- Vrácení peněz proběhne do 14-ti kalendářních dní od jejich doručení zpět.
- Peníze jsou vráceny stejným způsobem, jakým byla provedena platba za objednávku (v případě platby při převzetí – na účet, který uvedete).
- Vrácené zboží by mělo být nové, bez známek používání a znečištění.
Možnosti vrácení
Běžné vrácení
Vyplňte formulář pro vrácení zboží, vložte spolu s výrobky do původního obalu, zabalte a odneste na nejbližší výdejní místo zásilkovny. Po nahlášení vratkového kódu 94287015 Vám obsluha převezme balík do přepravy. Tato služba je zpoplatněna částkou 100,- a bude odečtena z vrácené platby.
Upozorňujeme, že zásilky zaslané na dobírku (na náklady obchodu) nebudou přijaty!
Další poznámky
O přijetí Vaší vratky a průběhu jejího vypořádání budete informováni e-mailem. Tento proces trvá 14 dní od přijetí zásilky zpět. Prosíme tedy o Vaši trpělivost.
V případě vrácení celé objednávky obdržíte spolu s převodem za vrácené zboží také náhradu za nejlevnější způsob doručení v našem obchodě, který byl k dispozici v době zadání objednávky. Pokud bylo (nebo mohlo být) doručení u konkrétní objednávky zdarma, peníze se nevracejí.
Vrácení vlastní cestou
Pokud posíláte zásilku na vlastní pěst, zaplatíte částku podle ceníku Vámi vybraného dopravce.
K zásilce uveďte email info@botoshop.cz. V případě uložení zásilky bez předešlého oznámeni dopravce na odběrném místě, neneseme zodpovědnost za nevyzvednutí zásilky.
Proto ve vlastním zájmu vždy uvádějte náš email, popřípadě nám zašlete sledovací kód zásilky.
Pravidla pro reklamace
- Reklamace zboží musí obsahovat popis závady, číslo obj., jméno objednávajícího, zpáteční adresu a telefonní číslo pro případný kontakt.
- Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne doručení reklamace v souladu s § 19 odst 3 ZOS, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne jinak.
- Prodávající rozhodne o reklamaci bez zbytečných odkladů, ve složitých případech nejpozději do 30-ti dní od převzetí reklamace.
- Prodejce bude kupujícího o přijetí zboží a reklamace informovat emailem. V případě oprávněné reklamace bude zboží opraveno nebo vyměněno, zboží bude odesláno zpět na náklady prodejce.
- Není-li oprava, či výměna možná, budou vráceny finanční prostředky. O způsobu vyřízení reklamace informuje prodejce kupujícího emailem.
Důležité upozornění
Upozorňujeme, že zásilky nesmí být v žádném případě odeslané k reklamaci na dobírku. V takových případech se vrátí zpět odesílateli.
Obchodník je povinen vrátit náklady na dodání zboží pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží. Před uplatněním reklamace a odeslání zboží nás nejdříve kontaktujte na emailu info@botoshop.cz kde Vám budou sděleny další informace jak správně postupovat při uplatnění reklamace.
Adresa pro vrácení/reklamace
Botoshop
Kostelní 59
Kravaře 747 21