Výměny a Vrácení

Jak provést výměnu?
Prosíme o provedení nové objednávky a neodpovídající model odešlete zpět tak, jak je uvedeno. Celý proces se tak urychlí a zaručí dostupnost vybraného modelu.
Jak vrátit zboží?
Jak vrátit zboží?
Co do vrácení zboží, prosíme postupovat dle schématu uvedeného níže.
![]() |
Vytiskněte hotový formulář nebo využijte naše hotové formuláře k dispozici níže. |
![]() |
Zabalte vracející produkty |
Jestliže máte problém s elektronickým formulářem, využijte prosím hotové formuláře:
Verze PDF - Formulář vrácení
Jestliže nemáte formulář jak vytisknout, můžete ručně vypsat kartu:
- číslo objednávky
- jméno, příjmení a tel. číslo
- číslo účtu a jméno majitele účtu
Chceme Vás upozornit, že nepřijímáme balíky s dobírkou. Peníze vracíme na bankovní účet zákazníka nejpozději do 14-ti dní od převzetí balíku.
Verze PDF - Formulář vrácení
Jestliže nemáte formulář jak vytisknout, můžete ručně vypsat kartu:
- číslo objednávky
- jméno, příjmení a tel. číslo
- číslo účtu a jméno majitele účtu
Chceme Vás upozornit, že nepřijímáme balíky s dobírkou. Peníze vracíme na bankovní účet zákazníka nejpozději do 14-ti dní od převzetí balíku.
Czechlogistic Botoshop
ul. Vratimovská 681/80
71900 Ostrava - Kunčice
ZBOŽÍ MUSÍ BÝT ŘÁDNĚ ZABALENO, ABY BYLO CHRÁNĚNO PŘED POŠKOZENÍM PŘI PŘEVOZU. VÝDAJE NA ZABALENÍ A ODESLÁNÍ HRADÍ ZÁKAZNÍK.