Zavolej mi: 792811801
Odesíláme do 2 pracovních dní30 dnů na vrácení
Bezpečné platby

Výměny | Vrácení | Reklamace


VRÁCENÍ
Check mark Pravidla pro vracení zboží:
● Po obdržení zásilky máte 30 kalendářních dnů na vrácení výrobku, ● výrobky musí být vráceny v původním obalu (např. v krabici od bot), ● úhrada bude provedena do 14 kalendářních dnů, ● úhrada se provádí stejným způsobem, jakým jsme obdrželi platbu za vaši objednávku (v případě platby na dobírku na účet, který jste uvedli), ● Vrácená obuv by měla být nová, bez známek používání a znečištění.
Check mark Vrácení je možné:
tradičně: vyplnit formulář pro vrácení zboží, který byl součástí zásilky, zabalit výrobky do původního obalu.
Check mark Náklady na vrácení:
tradičně: Pokud posíláte zásilku na vlastní pěst, zaplatíte částku podle ceníku dopravce. Upozorňujeme, že zásilky zaslané na dobírku (na náklady obchodu) nebudou přijaty!
Check mark Další poznámky:
● O schválení vašeho vrácení a o vaší platbě budete informováni samostatnou SMS zprávou nebo e-mailem, ● V případě vrácení celé částky za objednávku obdržíte spolu s převodem za vrácené zboží také náhradu za nejlevnější způsob doručení v našem obchodě, který byl k dispozici v době zadání objednávky. Pokud bylo (nebo mohlo být) doručení u konkrétní objednávky zdarma, peníze se nevracejí.

VÝMĚNA
Check mark Pravidla pro výměnu:
● Na výměnu výrobku máte 30 kalendářních dnů ode dne jeho obdržení, ● Výrobky musí být vráceny v původním obalu (např. v krabici od bot), ● vyměňovaná obuv by měla být nová, bez známek používání nebo znečištění, ● pokud výjimečně obdržíte výrobek s vadou, máte vždy možnost výměny - podrobnosti v části "Reklamace", ● Aby byla výměna rychlá a snadná, stačí vrátit objednané zboží a provést novou objednávku. Poté vám rezervujeme produkty dle vašeho výběru.

REKLAMACE
Check mark Pravidla pro reklamace
● Reklamace zboží musí obsahovat popis závady, číslo obj., jméno objednávajícího, zpáteční adresu a telefonní číslo pro případný kontakt. ● Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace v souladu s § 19 odst 3 ZOS, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. ● Prodávající rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená k odbornému posouzení vady. ● Prodejce bude kupujícího o přijetí zboží na reklamace a lhůtě řešení informovat emailem. V případě oprávněné reklamace bude zboží opravené nebo vyměněné, zboží bude odesláno na náklady prodejce. ● Není-li oprava, či vyměna možná, budou vráceny finanční prostředky. O způsobu vyřízení reklamace informuje prodejce kupujícího emailem.
Check mark Důležité upozornění:
● Upozorňujeme, že zásilky nesmí být v žádném případě odeslané k reklamaci na dobírku. V takových případech se vrátí zpět odesílateli. ● Obchodník je povinen vrátit náklady na dodání zboží pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.
Adresa pro vrácení/reklamaci: Botoshop Linda Kostková U Zastávky 8 Opava 747 06
IdoSell Trusted Reviews
4.69 / 5.00 2049 reviews
IdoSell Trusted Reviews
2022-10-03
satisfied completely
2022-09-29
Perfektní

Záleží nám na vašem soukromí

Náš obchod (umístěný na adrese botoshop.cz) zpracovává vaše osobní údaje shromážděné online, jako je IP adresa vašeho zařízení a informace uložené pomocí technologií sledování a ukládání, jako jsou soubory cookie, webové majáky nebo jiné podobné technologie.

Jejich prostřednictvím shromažďujeme informace, které mohou představovat osobní údaje. Tyto informace používáme pro analytické a marketingové účely a k přizpůsobení obsahu vašim preferencím a zájmům.

Souhlasím s používáním technologií automatizovaného sledování a shromažďování údajů, včetně souborů cookie, pro přístup k informacím ve vašem koncovém zařízení a jejich ukládání a se zpracováním vašich osobních údajů společností BUTOSKLEP Mateusz Moś a jejími partnery pro marketingové účely (včetně automatizovaného přizpůsobení reklamy vašim zájmům a měření její účinnosti).

Close
pixel