Zavolej mi: 792811801
Odesíláme do 2 pracovních dní30 dnů na vrácení
Bezpečné platby

Výměny | Vrácení | Reklamace


VRÁCENÍ
Check mark Pravidla pro vracení zboží:
● Po obdržení zásilky máte 30 kalendářních dnů na vrácení výrobku, ● výrobky musí být vráceny v původním obalu (např. v krabici od bot), ● úhrada bude provedena do 14 kalendářních dnů, ● úhrada se provádí stejným způsobem, jakým jsme obdrželi platbu za vaši objednávku (v případě platby na dobírku na účet, který jste uvedli), ● Vrácená obuv by měla být nová, bez známek používání a znečištění.
Check mark Vrácení je možné:
tradičně: vyplnit formulář pro vrácení zboží, který byl součástí zásilky, zabalit výrobky do původního obalu.
Check mark Náklady na vrácení:
tradičně: Pokud posíláte zásilku na vlastní pěst, zaplatíte částku podle ceníku dopravce. Upozorňujeme, že zásilky zaslané na dobírku (na náklady obchodu) nebudou přijaty!
Check mark Další poznámky:
● O schválení vašeho vrácení a o vaší platbě budete informováni samostatnou SMS zprávou nebo e-mailem, ● V případě vrácení celé částky za objednávku obdržíte spolu s převodem za vrácené zboží také náhradu za nejlevnější způsob doručení v našem obchodě, který byl k dispozici v době zadání objednávky. Pokud bylo (nebo mohlo být) doručení u konkrétní objednávky zdarma, peníze se nevracejí.

VÝMĚNA
Check mark Pravidla pro výměnu:
● Na výměnu výrobku máte 30 kalendářních dnů ode dne jeho obdržení, ● Výrobky musí být vráceny v původním obalu (např. v krabici od bot), ● vyměňovaná obuv by měla být nová, bez známek používání nebo znečištění, ● pokud výjimečně obdržíte výrobek s vadou, máte vždy možnost výměny - podrobnosti v části "Reklamace", ● Aby byla výměna rychlá a snadná, stačí vrátit objednané zboží a provést novou objednávku. Poté vám rezervujeme produkty dle vašeho výběru.

REKLAMACE
Check mark Pravidla pro reklamace
● Reklamace zboží musí obsahovat popis závady, číslo obj., jméno objednávajícího, zpáteční adresu a telefonní číslo pro případný kontakt. ● Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne doručení reklamace v souladu s § 19 odst 3 ZOS, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne jinak. ● Prodávající rozhodne o reklamaci bez zbytečných odkladů, ve složitých případech nejpozději do 30-ti dní od převzetí reklamace. ● Prodejce bude kupujícího o přijetí zboží a reklamace informovat emailem. V případě oprávněné reklamace bude zboží opraveno nebo vyměněno, zboží bude dálo odesláno zpět na náklady prodejce. ● Není-li oprava, či výměna možná, budou vráceny finanční prostředky. O způsobu vyřízení reklamace informuje prodejce kupujícího emailem.
Check mark Důležité upozornění:
● Upozorňujeme, že zásilky nesmí být v žádném případě odeslané k reklamaci na dobírku. V takových případech se vrátí zpět odesílateli. ● Obchodník je povinen vrátit náklady na dodání zboží pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží. Před uplatněním reklamace a odeslání zboží nás nejdříve kontaktujte na emailu info@botoshop.cz kde Vám budou sděleny další informace jak správně postupovat při uplatnění reklamace.
Adresa pro vrácení/reklamaci: Botoshop Linda Kostková U Zastávky 8 Opava 747 06
IdoSell Trusted Reviews
4.72 / 5.00 2542 reviews
IdoSell Trusted Reviews
2023-01-29
Jsem spokojená.
2023-01-22
Vše v naprostém pořádku , rychle dodání .
pixel