Reklamace

Jak provést reklamace?
Reklamace zboží musí obsahovat popis závady, číslo obj. , jméno objednávajícího, zpáteční adresu a telefonní číslo pro případný kontakt. Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace v souladu s § 19 odst 3 ZOS, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Prodávající rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená k odbornému posouzení vady. Prodejce bude kupujícího o přijetí zboží na reklamace a lhůtě řešení informovat emailem. V případě oprávněné reklamace bude zboží opravené nebo vyměněné, zboží bude odesláno na náklady prodejce. Není-li oprava, či vyměna možná, budou vráceny finanční prostředky. O způsobu vyřízení reklamace informuje prodejce kupujícího emailem. Důležité upozornění: Upozorňujeme, že zásilky nesmí být v žádném případě odeslané k reklamaci na dobírku. V takových případech se vrátí zpět odesílateli. Obchodník je povinen vrátit náklady na dodání zboží pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží. Pro více informací kontaktujte emailem na adrese: info@botoshop.cz.



Na zboží zakoupené v internetovém obchodě botoshop.cz” se vztahuje 24 měsíční záruční lhůta. Zboží na reklamaci zašlete čisté a mechanicky nepoškozené.

Postup
ve formuláři vyplňte
1) důvod reklamace
2) popis zboží, které reklamujete
3) způsob řešení při schválené reklamaci

Navrhované zbůsoby:
- výměna za nové zboží
- vrácení finančních prostředků
- oprava reklamovaného zboží

Reklamované zboží s vyplněným formulářem zašlete na adresu:
Adresa pro reklamace zboži
Botoshop.cz (Zásilková služba Gls)
Frýdecká 708
Ostrava 71900
Document
IdoSell Shop - Prawdziwe Opinie Klientów
4.26 / 5.00 (38 reviews)
pixel
Tato stránka používá soubory cookie pro poskytování svých služeb v souladu s Pravidla používání cookies. Můžete určit podmínky ukládání nebo přístupu souborů souborů cookie ve webovém prohlížeči.
Zavřít