30 DNÍ NA VRÁCENÍ
RYCHLÉ DORUČENÍ
Wybierz kraj i język
België
België
България
България
Česká Republika
Česká Republika
Deutschland
Deutschland
España
España
France
France
Ελλάδα
Ελλάδα
Hrvatska
Hrvatska
Magyarország
Magyarország
Italia
Italia
Lietuva
Lietuva
Latvija
Latvija
Nederland
Nederland
Polska
Polska
România
România
Slovensko
Slovensko
Slovenija
Slovenija
NederlandsFrançaisDeutschEnglish
българскиEnglish
ČeštinaSlovenčina
ČeštinaSlovenčina
DeutschEnglish
EspañolEnglish
FrançaisEnglish
ΕλληνικάEnglish
HrvatskiEnglish
MagyarEnglish
ItalianoEnglish
LietuviųEnglish
LatviskiEnglish
NederlandsEnglish
PolskiEnglish
RomânăEnglish
SlovenščinaEnglish
Wybierz kraj i język
Uložit do nákupního seznamu
Vytvoření nového nákupního seznamu

Reklamace

Jak provést reklamace?
Reklamace zboží musí obsahovat popis závady, číslo obj. , jméno objednávajícího, zpáteční adresu a telefonní číslo pro případný kontakt. Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace v souladu s § 19 odst 3 ZOS, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Prodávající rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená k odbornému posouzení vady. Prodejce bude kupujícího o přijetí zboží na reklamace a lhůtě řešení informovat emailem. V případě oprávněné reklamace bude zboží opravené nebo vyměněné, zboží bude odesláno na náklady prodejce. Není-li oprava, či vyměna možná, budou vráceny finanční prostředky. O způsobu vyřízení reklamace informuje prodejce kupujícího emailem. Důležité upozornění: Upozorňujeme, že zásilky nesmí být v žádném případě odeslané k reklamaci na dobírku. V takových případech se vrátí zpět odesílateli. Obchodník je povinen vrátit náklady na dodání zboží pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží. Pro více informací kontaktujte emailem na adrese: info@botoshop.cz.



Na zboží zakoupené v internetovém obchodě botoshop.cz” se vztahuje 24 měsíční záruční lhůta. Zboží na reklamaci zašlete čisté a mechanicky nepoškozené.

Postup
ve formuláři vyplňte
1) důvod reklamace
2) popis zboží, které reklamujete
3) způsob řešení při schválené reklamaci

Navrhované zbůsoby:
- výměna za nové zboží
- vrácení finančních prostředků
- oprava reklamovaného zboží

Reklamované zboží s vyplněným formulářem zašlete na adresu:
Adresa pro reklamace zboži
Botoshop
U Pekaře 879/2
74728 Štěpánkovice
IdoSell Trusted Reviews
4.78 / 5.00 4994 reviews
IdoSell Trusted Reviews
2024-03-18
Spokejenost❤️
2024-03-17
Rychlé vyřízení objednávky i doručení spokojenost
pixel